حانیه جانحانیه جان، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
حسین جانحسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

ثمره عشق ما

بازگشت بعداز دوسال

1394/10/3 15:58
نویسنده : مامانی
846 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                سلام

دوستای عزیزم این دوسال پربود ازخاطرات خوب وبد برای من وبچه ها علت اصلی اینکه نتونستم این جاروبه روز کنم این بود که حانیه گل وحسین عزیزم خیلی شیطونی میکنن ومن اصلا فرصت کارهای متفرقه رو نداشتم اینی که میگم شیطون فکرنمی کنم برای کسی قابل تصور باشه حانیه عزیزم بااینکه پا توسن 8سالگی گذاشته ذره ای از شیطونیهاش کم نشده وحسینم که تازه وارد 3سالگی شده و شیطنتاش شروع شده کم خوابی حسین عین کم خوابی حانیه توسن 2-3سالگی وباشیطنتهای بیشتر که حتی یک دقیقه هم نمی تونم تنهاش بذارم وقتی هم باهم بازی می کنن که دیگه نگو خونه کلامیره روهوا البته شیرینی غیر قابل وصفی داره که بادنیا عوضش نمی کنم امیدوارم خداهمه بچه هارو سالم وصالح برای مادروپدراشون نگه داره این دوتا غسقلم برای ما الان که بعد از این همه مدت اومدم دیدم هیچ کدوم از عکسال پستای قبل باز نمی شه کلا دپرس شدم نمی دونم چه کار کنم اگه کسی می دونه لطفاراهنمایی کنه   اومدم که ادامه بدم اگه این سری مثل سری قبل نشه یاعلی التمس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)