حانیه جانحانیه جان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
حسین جانحسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

ثمره عشق ما

انتهای ماه هفتم وانتخاب موضوع پایان نامه

1392/6/26 17:06
نویسنده : مامانی
834 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش رفتم موضوع پایان نامه ام رو انتخاب کردم (البته چند ماه پیشم رفته بودم که گفته بودن باشه بعد از ماه مبارک )اما مسئول پژوهش بهم گفت حدودا سه ماه طول می کشه تا موضوعت تایید بشه منو میگیتعجبهمه برنامه ریزی هام بهم خورد تا سه ماه دیگه که من به امید خدا زایمان کردم اونوقت با دوتا بچه کوچیک چه طوری پایان نامم رو بنویسم نگرانتازه منابع پایان نامم رو هم شهرمون نداره باید برم تهران خلاصه من موندم واسترس پایان نامهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پانی تم
26 شهریور 92 17:14
طراحی و اجرای بی نظیر تم جشن تولد... جشن دندونی... """""" ساخت کلیپ های زیبا و به یادماندنی تولد""""""""" با کیفیت و قیمتی استثنائی کارهای اجرایی http://www.panitem.ir نمونه های طراحی http://panitem.ir/Forum نمونه کلیپ http://panitem.ir/page/clip با """""""پانی تم""""""" تفاوت و کیفیت را تجربه کنید...
خانوم دایی
27 شهریور 92 10:55
عزیزم غصه نخور توکل بر خدا خودش همچین کارا رو درست میکنه که
همینجوری میمونی
موفق باشی عزیزم


توکل به خدا
لیلا مامان هانیه
27 شهریور 92 17:16
ممنون عزیزم برام رمز گذاشتی نگران پایان نامه نباش بالاخره یه روز میاد که دفاع هم کردی و تموم شده(انشاالله) نی نی ها رو عشق است
زری مامان مهدیار
30 شهریور 92 0:15
ایشالا به سلامتی همه ی کارات به بهترین نحو انجام بشه
نگران نباش عزیزم



برام دعا کن خواهر
زری مامان مهدیار
30 شهریور 92 0:16
ما هم هنوز هیچ خبری نیست، مشغول خونه تکونی و خرید و آرایشگاه بودم نرسیدم بیام ببخش که نگرانت کردم
دعا کن برام خیلییییییییی


انشاالله به سلامتی وراحتی زایمان کنی محمد صدراجونم به دنیا بیاد ودل همه رو شاد کنه
فرشته
31 شهریور 92 20:30
سلام نگران هیچی نباش آبجی جونم درست میشه


خداازدهنت بشنوه فرشته جون
ستارگان آسمان من
19 اردیبهشت 93 4:21
سلام....ممکنه من رمزتونو داشته باشم؟...اگر رمز منم خواستین بگین براتون بزارم....ماشاالاه دختر خیلی نازی دارین