حانیه جانحانیه جان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
حسین جانحسین جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

ثمره عشق ما

همسر عزیزم تولدت مبارک

1392/5/31 16:33
نویسنده : مامانی
1,019 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به خدای مهربونم!سلام به همه خوبان! وسلام به عشق من!

میثم من با همه‌ي دوست داشتن و عشقم بهترين روز زندگيم (كه تولد توست) رو  به خودم و به تو تبريك ميگم!

از خدا مي‌خوام پاكي و خدايي بودنت رو هيچ وقت از دست ندي و هميشه هميشه ياد خدا توي ذهن و قلبت باشه!

دوست دارم ساده و صادقانه بگم تا هميشه دوستت دارم و دعاي مستجاب شده‌ي مني! تو هديه‌ي امام زمانم هستي!

 

 

عزیزم در پناه مهربانی ات جوانه زدم و با نسیم صداقتت به بار نشستم

و معنا و مفهوم زندگی را در با تو بودن یافتم ، بهترین بهانه زندگیم ،

یک دنیا عشق و محبت خالصانه مرا به مناسبت روز تولدت پذیرا باش . . .


http://roozgozar.com/piczibasazi/zibasaz/08/www.roozgozar.com-236.gifhttp://roozgozar.com/piczibasazi/zibasaz/08/www.roozgozar.com-236.gif

http://roozgozar.com/piczibasazi/zibasaz/08/www.roozgozar.com-236.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فرشته
28 مهر 91 21:50
سلام عزیزم تولدشون مبارک.


ممنون عزیزم
دایی
28 مهر 91 21:59
سلام ما هم تبریک میگیم اینم رمز شارژ 5000تومنی همراه اول هدیه ناقابل مسابقه البته هدیه تولدم حسابش کنید
ممنون داداشی راضی به زحمت نبودیم

مامان مهربون فاطمه
29 مهر 91 17:03
سلام گلی خانوم تولد همسرت مبارک باشه۰۰۰هزارسال زیر سایه ی مرتضی علی زنده و مستدام باشید۰۰۰بووووووووس برای حانیه ی قشنگم
زری مامان مهدیار
30 مهر 91 17:52
عزیز دلم تولد عشقت مبارک
ایشالا سالهای سال با خوشی تولدشون رو جشن بگیرین سایه شون مستدام باشه


ممنون زری جون لطف داری
زری مامان مهدیار
30 مهر 91 17:52
حانیه جونی تولد بابایی مبارک باشه